Isključenje usluga zbog neizmirenog zaduženja


Račun za korišćenje naših usluga možeš izmiriti na više načina:
    • Direktnim izmirenjem sa svog tekućeg računa bez provizije korišćenjem Trajnog naloga
    • U banci/pošti uz dostavljeni račun možeš platiti gotovinom ili platnim karticama
    • U pošti/banci putem opšte uplatnice(popuni sljedeće podatke):
        ➢ Uplatilac: Ime i prezime nosioca ugovora
        ➢ Primalac: Telemach d.o.o.
        ➢ Iznos: Iznos za uplatu
        ➢ Žiro račun: 510-44500-12
        ➢ Poziv na broj: broj tvog ugovora (podatak na računu ili Moj Telemach portalu).

Za što bržu aktivaciju potvrdu o uplati možeš da pošalješ na mejl info@telemach.co.me ili viberom na broj 063 200 493. Kako usluge ne bi bile ponovo isključene, potrebno je da uplata cjelokupnog duga bude proknjižena u roku od 5 dana.

Podijeli:
Da li vam je odgovor bio koristan?